La Unió de Perruqueria i Estètica et convida el pròxim dilluns, 24 d’abril a una píndola formativa on aprendràs a identificar les necessitats dels teus clients i a fer-li una millor proposta de servei.

OBJECTIUS:

  • Desenvolupar protocols de treball per garantir l’excel·lència en la nostra oferta de serveis i productes del saló.
  • Adquirir eines per identificar les necessitats dels nostres clients per oferir-li la millor proposta de servei i producte
  • Conèixer i distingir les característiques i beneficis dels productes i serveis que tenim al saló, per oferir el millor assessorament al nostre client, donant solució a les seves necessitats i creant una imatge de saló Premium i professional
contingut jornada assessorament al client, la clau de l'èxit del saló
Inscriu-te gratuïtament
informació acte assessorament al client, la clau de l'èxit del saló
formadors acte assessorament al client, la clau de l'èxit del saló

COL·LABORA:

COLABORACIÓ VIDAL I MOYA CONSULTORS acte assessorament al client, la clau de l'èxit del saló